He de comprar una bicicleta elèctrica? Tot el que cal saber per començar!

2015-06-25 10:15

He de comprar una bicicleta elèctrica?

Tot el que cal saber per començar!

 
Fa uns mesos, Graham Hill (el fundador del lloc TreeHugger.com) em va demanar una mica d'ajuda en l'elecció d'una bicicleta elèctrica. Volia ajudar, però jo sabia que el meu coneixement era limitat -cal tants models, les bateries i la mecà- nica evolucionen tan ràpid ...-, que li vaig assenyalar a un veritable expert: Court Rye, de ElectricBikeReview.com, un semidéu. La pregunta de Graham va fer adonar-me que hi ha molta gent tractant d'esbrinar si la bicicleta elèctrica pot ser adequada per a les seves necessitats, tractant de discernir entre pros i contres i, en el cas que tingués sentit, per on començar i quins models hi ha de tenir en compte.
Vaig acabar entrevistant Court, que comparteix generosament la seva saviesa sobre les e-bike després d'haver provat més de 300 models des del 2012 (noi prolífic!).
 
Per què algú voldria una bicicleta elèctrica?
Bé, les bicicletes elèctriques ofereixen els mateixos grans beneficis que les bicicletes tradicionals, incloent l'estalvi de costos (perquè no necessites permís de conduir ni assegurança obligatòria). I connecten amb la millora de la salut i la comunitat.
La veritable avantatge de les ebikes són, al meu entendre, la seva eficiència a l'hora de pujar turons o de lluitar contra el vent, combinat amb un millor rang. Si vostè experimenta dolor al genoll o asma, per exemple, amb una bicicleta elèctrica tindrà una nova vida al ciclisme. És més fàcil convèncer al teu amic o parella que t'acompanyi a pedalar per camins més sovint i et permetrà anar a treballar dies de calor extrema i sense suar tant. He tingut cotxes i ciclomotors abans i mai em vaig sentir tan segur i fresc com circulant per camins en bici, lluny del trànsit.
Les bicicletes elèctriques eliminen molts dels obstacles i desafiaments que enfronten les persones amb cicles a pedals tradicionals, però tampoc són perfectes. Poden ser costoses, complexes i pesades, que és el que notes si la bateria s'esgota a meitat de camí.
 
Quins tipus de recorreguts són millors en bicicletes elèctriques? En quins casos no serveixen?
Des dels primers dies de bicicletes elèctriques als Estats Units (a partir de 1999 amb l'EV Global Motors ebike de Lee Iacocca) els quadres i la forma d'impulsar la bicicleta realment han evolucionat.
A més de kits de bricolatge simples també hi ha sistemes com el remolc Ridekick, que afegeixen rendiment a les ebike, a més de capacitat d'emmagatzematge! Aquest sistema, en particular, és més fàcil que la instal·lació d'un kit i pot ser fàcilment compartida entre els membres d'una família i amics.
Avui dia és possible bussejar en una àmplia oferta. En algunes ciutats fins i tot es pot llogar bicicletes elèctriques per tenir una millor idea de com funcionen ... Però l'experiència més pura són les ebikes construïdes expressament. Són bicicletes que van ser dissenyades i venudes com elèctrica. Són més lleugeres, més resistents i capaços que mai. Si vostè necessita una bicicleta plegable per guardar en el seu golfes o prendre un avió, un tàndem per llogar i muntar amb el seu amic en vacances o un coet per llançar-costa avall en senders de muntanya (sense necessitat d'un telecadira!), Hi ha sens dubte 1 ebike per aquí plenament capaç de fer-ho.
Òbviament, jo sóc un gran fan de la tecnologia i és veritat que l'amplitud de productes ha crescut gràcies en gran part a l'acceptació generalitzada a Àsia i Europa, però les ebikes encara han batallar de guanyar.
Si vostè és un ciclista de muntanya purista, les ebikes li poden semblar una amenaça. De la mateixa manera que els snowboards solien estar fora de la llei en estacions d'esquí com Vail Colorado en la dècada dels 80, les ebikes es troben encara en els seus primers dies. Amb el temps es va convertir en el corrent principal i la marca de snow Burton va ajudar a la seva popularització. Avui, estacions com Deer Valley Utah segueixen sent "de només esquí" però avui pots practicar nowboard gairebé a tot arreu i segur que amb les ebikes passarà el mateix. Una vegada que la tecnologia es torna millor compresa i apreciada no se sentirà tan amenaçant per a alguns.
Per ser honest, jo faing servir la meva bici elèctrica en dies de pluja i amb neu, i de nit aparco en zones d'alta criminalitat on el robatori o vandalisme podrien ser un risc. Dit això, fa poc vaig agafar l'assegurança de la bicicleta, de manera que ara em sento molt més còmode des del punt de vista del robatori i la responsabilitat civil. Per resumir els contres de les bicicletes elèctriques: tendeixen a ser més pesades, més forts i gairebé sempre més cares que les bicicletes tradicionals.
 
Quins són els diferents tipus de bicicletes elèctriques i els seus rangs de preus?
Havent examinat més de 300 bicicletes elèctriques fins a la data, fer fotos i gravar vídeos de cadascuna i publicat les proves al meu lloc ElectricBikeReview.com aquests són els principals tipus de bici elèctrica que he identificat per ajudar les persones a trobar el seu model: Càrrec per implicar pesos, creuer relaxat, pista d'equitació, ciclisme de muntanya, descens, ús pel barri, portar nens i comestibles, trekking, sorra i neu (Fat Tire), tàndem, Touring, plegables i urban, per a desplaçaments.
Hi ha bicicletes per a qualsevol ocasió, unes tenen les rodes molt petites o estan dissenyades perquè siguin fàcils d'agafar i pujar a un tren o un autobús (o fins i tot avions si la bateria té menys de 300 watts hora), mentre que altres models són gairebé com ciclomotors o motocicletes amb capacitat per a recórrer més de 100 milles i disposen de frenada regeneratiu.
Els preus varien i de primeres poden ser realment impactants. L'extrem inferior comença al voltant de 1000 dòlars.
La meva sensació és que $ 1500 és, actualment, el nivell més baix que val la pena explorar. He vist massa clients insatisfets que han comprat en línia i ara estan lluitant per arreglar un mecanisme de l'accelerador que no funciona o trobar un paquet de bateries de recanvi, ja que la que van rebre tenia cèl·lules de molt baixa qualitat. He vist fins i tot algunes bateries barates que van patir incendis i no tenien cap sistema de gestió electrònica per evitar una sobrecàrrega!
En la gamma alta del món ebike existeixen productes que es venen per més de 50.000 dòlars, però són gairebé obres d'art.
Per més o almenys 4.000 dòlars es pot obtenir una alta qualitat, producte de l'enginyeria alemanya amb dos anys de garantia. Bicicletes com aquesta ofereixen controls intuïtius, llums dinamo integrades, defenses i bastidors i una bella estètica.
Les bicicletes de classe premium van fins 7000 $ perquè usen components de qualitat professional.
Tornem a la gamma mitjana i aprofundim una mica més en els costos. La primera bicicleta elèctrica que vaig comprar em va costar 2.500 $ i em va estalviar $ 2000 en aparcament només durant el primer any (que estava treballant al centre d'Austin, TX on l'aparcament és molt car).
En els comentaris de YouTube que veig regularment la gent es molesta per l'alt preu percebut de les bicicletes elèctriques, al·legant que un cotxe usat seria més barat ... Crec que sovint no reconeixen l'alt preu de les reparacions d'automòbils, manteniment preventiu , com canvis d'oli, assegurances, llicències i estacionament. Els cotxes i les ebikes no són inversions, són eines o joguines que es deprecien amb l'ús.
Així, per exemple, si vostè viu en una carretera i ha de recórrer 20 milles per anar a la feina cada dia una ebike podria no ser una gran eina. Llogui un apartament a prop de la seva feina i compri una ebike! La vida canvia completament.
Vegem un ràpid exemple i comparem els costos d'un acte de 3.000 dòlars enfront d'una ebike de 3.000 dòlars. Una bicicleta elèctrica recorre unes 20 milles per càrrega i té un cost de menys de 15 centaus. Així que diguem que si el seu cotxe recorre 30 milles per galó i un galó és de 2 dòlars i la seva bicicleta recorre 20 milles per càrrega i una càrrega és 15 centaus, la bici és molt més barata, no? Això no és tot. Als costos de la bicicleta elèctrica hem d'afegir el que costa reemplaçar la bateria, de 500 a 800 dòlars, i dura més de 1,000 càrregues, així que anem a tractar això com un cost de combustible i dividir 500 dòlars per 1.000 càrregues i obtenim 50 centaus. Així que afegim el cost càrrec de 15 centaus als 50 el cost ús de la bateria, i ens vam quedar en 65 centaus.
Resumint, les bicicletes elèctriques són aproximadament tres vegades menys cares que els cotxes des d'una perspectiva de cost actual del combustible. Més enllà de les despeses de funcionament d'usuari també costen menys en termes d'externalitats negatives, perquè no creen contaminació localitzada que contribueix als problemes de salut.
És com comparar una màquina d'escriure mecànica amb un ordinador portàtil modern: no cal bastonejar les tecles, tot és molt més fàcil i ràpid, s'adapta a més entorns i quan acabes guardes el teu treball digitalment! Potser algunes persones recordaran amb nostàlgia l'esforç físic de la mecanografia passada de moda i el perill sempre present d'un error ortogràfic ... Bé, per a ells no és realment un problema i amb ebikes o bicicletes tradicionals encara podem viatjar junts i divertir-nos!
 
Fins on pot anar normalment amb una càrrega?
Una bona regla d'or aquí és dividir watts hora per 20. Així, les bateries per a bicicletes elèctriques tenen voltatge i amperes hora i un paquet típic en aquests moments en els EUA és 36 volts de potència amb 10 ampers de capacitat per a 360 watts hora total. Si dividim 360 per 20 obtenim 18 milles.
Però amb una transmissió eficient, he vist algunes bicicletes elèctriques amb la mateixa capacitat de la bateria "360 hores watt" arribar a més de 50 milles per càrrega en un baix nivell d'assistència (equivalent a la meitat de la potència de sortida del pedal del ciclista). Això és bastant increïble per a mi.
¿Són les bicicletes elèctriques molt més ràpides que les bicicletes normals?
En realitat no, la majoria de les bicicletes elèctriques no aniran a més de 20 milles per hora (a Estats Units, en Euopa 25 km / h) sota el poder del motor sol. Sempre es pot pedalar més ràpid o llançar-se per un turó empinada, però la regulació federal limita la velocitat màxima a canvi de classificació com a "bicicleta". Alguns compromisos recents s'han fet als Estats Units perquè les bicicletes elèctriques de pedaleig assistit puguin arribar a 28 milles per hora assistides però només si el pilot està pedalant amb vigor. Hi ha una classe similar de bicicletes elèctriques anomenades "speed pedelecs" a Europa.
Cal tenir en compte, però, que l'eficiència disminueix significativament a mesura que els ciclistes guanyen velocitat com a resultat de l'aerodinàmica. A mesura que avança més enllà del 15 mph en una ebike, el motor ha de fer molt més esforç per avançar i pagues un preu alt en consum d'energia.
 
Puc fer el manteniment de bricolatge a la meva bicicleta, fins i tot si és elèctric, o he de veure a un expert?
Aquesta és una gran pregunta! Quan es tracta de les bicicletes elèctriques sòl recomanar a la gent que compri a nivell local si és possible. Això és perquè la moto es muntarà correctament, seguint qualificacions específiques de bat a cargols i tal, i estarà en forma per al pilot per a més comoditat.
En la indústria de la bicicleta, moltes botigues venen tant tradicionals com elèctriques però unes s'usen deu vegades més que les altres. Això es basa en la retroalimentació dels clients i optimitzacions que proporcionen. La gent simplement munta més quan té una bicicletes elèctriques, i més ràpid! Això produeix un desgast que pot ser atès per l'usuari final, però quan es tracta de vàlvules reguladores, les bateries i sistemes informàtics, les coses poden complicar-se.
Les bicicletes elèctriques utilitzen programari i complexitats elèctrics. Hi ha una raó per la qual Apple diu el seu suport tècnic "Genis", oi? Es requereixen coneixements avançats i un conjunt d'eines específiques per mantenir les bicicletes elèctriques. Les bicicletes més bàsiques poden ser auto-reparables o simplement sol ús donat el seu menor preu, però les més sofisticades necessiten d'aquest toc professional i, de vegades, de l'ús d'ordinadors amb eines especials de diagnòstic tant com els automòbils.
 
Té algun model preferida de bicicletes elèctriques que vostè recomanaria a novells?
Jo passo molt temps responent preguntes en la secció dels fòrums de la bici elèctrica de la meva web, on la gent comparteix el seu pressupost, alçada, pes, ús i preferència d'estil. Siéntase lliure per entrar al meu lloc i pregunti per si mateix! D'altra banda, he reunit una llista "Top 10" d'aquí que ha crescut en realitat per 26 models de 2014-2015 com ara et recomano un valor i el model d'actuació en 13 categories que van des dels creuers als kits. Bicicletes que realment m'he comprat per a mi en els últims anys inclouen la Pedego City Commuter, Easy Motion Neo Jumper (ara reemplaçat pel Evo Jumper) i la Haibike XDURO FS RX 27.5 però he estat veient les noves Specialized Turbo X i Felt Outfitter, que són notables a causa que ambdues empreses són puristes que se centren en les característiques de rendiment i de carreres. Els seus nous models demostren la seva confiança real per aquest nou tipus de bicicleta.
 
(Entrevista publicada a treehugger.com)